Dysponujemy własnym system IT. Pełna kontrola nad realizacją zleceń!
Posiadamy własne struktury na terenie całego kraju!
Posiadamy własne, sprawdzone od lat struktury na terenie całego kraju w każdym dużym mieście. Dzięki temu zlecenia realizujemy sami bezpośrednio, bez pod zlecania innym firmom.
Miesięcznie odwiedzamy ponad 4000 punktów!
Co miesiąc naszymi strukturami jesteśmy w stanie odwiedzić do 12000tyś punktów. Średnia miesięczna ilość punktów, które odwiedzamy to ok 4000tyś w kilkanaście dni.

Sampling

Komunikacja samplingowa jest skutecznym narzędziem dotarcia do wybranej grupy konsumentów. Dzięki tej formie promocji Klient ma możliwość wypróbowania produktu, sprawdzenia jego smaku, koloru, konsystencji, zapachu czy skuteczności działania. Efektywność takiej kampanii zależy od dotarcia do odpowiedniej i precyzyjnie określonej grupy docelowej wykorzystując jak najlepsze dostępne kanały dystrybucji. Warto podkreślić, że komunikacja samplingowa to nie zwykłe rozdanie próbek, tylko coś co nas wyróżnia na tle konkurencji.
Oferujemy Państwu nowe możliwość organizacji akcji samplingowych, bardzo skuteczne działania z wykorzystaniem: 
- sieci ponad 900 Saloników Prasowych
- przedszkoli, sal i placów zabaw zlokalizowanych na terenie całej Polski
- sklepów internetowych
- akademików, uczelni - teatry, wydarzenia kulturalne
- akcje uliczne, skrzyżowania, metro, centra biznesowe
- siłownie, baseny, zawody sportowe
- i wiele innych kanałów dotarcia do dedykowanej grupy odbiorców
Gwarantujemy prawidłowe wydanie wszystkich próbek, raportowanie przebiegu promocji oraz kontrole poprawności akcji. Każdy taki projekt dopasowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Specjalnie dobieramy precyzyjnie określoną grupę odbiorców, optymalną liczbę próbek i czas akcji.

Przykładowe realizacje

winiary akademikiWiniary: Danie w 5 minut. Akcja została przeprowadzona w akademikach, pod uczelniami, przed wejściem na Open'er Music Festival
winiary akademikiwiniary biblioteka UWwiniary akademikiwiniary akademikiwiniary uczelniewiniary uczelniewiniary akademikiwiniary uczelniewiniary uczelniewiniary uczelnie
winiary blokiWiniary: Żurek. W ciągu tygodnia odwiedziliśmy 210 tyś gospodarstw domowych, wręczając każdemu domownikowi wcześniej skonfekcjonowany przez nas Żurek wraz z ulotką. Akcja odbywała się w Trójmieście, Warszawie, Krakowie i na Śląsku.
winiary blokiwiniary blokiwiniary blokiwiniary blokiwiniary bloki
galeria wilkinson
wilkinson mecze ekstraklasywilkinson mecze ekstraklasywilkinson mecze ekstraklasywilkinson mecze ekstraklasywilkinson mecze ekstraklasywilkinson mecze ekstraklasywilkinson mecze ekstraklasy
galeria wilkinson 2
Open'er Music FestivalOpen'er Music FestivalUczelnieUczelnieUczelnieKoncertyKoncertyKoncerty
Wilkinson : Maszynki do golenia dla mężczyzn i kobiet. Dystrybucja sampli odbywała się na terenie Polski po zakończonych meczach ekstraklasy, koncertach, podczas juwenalii, przed wejściem na Open'er Music Festival
Tk MaxxTk Maxx: zawieszki, plakaty. W akademikach umieszczaliśmy zawieszki na klamkach drzwi każdego pokoju oraz dodatkowo na drzwiach wejściowych plakat informujący o otwarciu nowego sklepu w danym mieście.
Tk Maxx akademikiTk Maxx akademikiTk Maxx akademikiTk Maxx akademiki
Tk Maxx 2
Tk Maxx : ulotki. Dystrybucja ulotek odbywała się przez sieci saloników prasowych HDS i Kolporter. Każdy klient salonów prasowych, który dokonał zakupu określonej gazety otrzymywał ulotkę z informacją o otwarciu sklepu Tk Maxx.
Saloniki prasoweSaloniki prasoweSaloniki prasoweSaloniki prasoweSaloniki prasoweSaloniki prasoweSaloniki prasowe